Patlámo

Verunka miluje barvy a všechno, co je barevné. Tak jsem, volně inspirována touto aktivitou, poslala Toma do lékárny pro kapátka, připravila prstové barvy a kelímky s vodou a zahájily jsme "experiment".

Moje původní představa byla, že rozmícháme prstové barvy ve vodě a barevné vody pak budeme kapátkovat a míchat dohromady. Objevily se ovšem dva zádrhele.

Zádrhel č. 1: Smíchat prstové barvy s vodou je dost náročné.
Řešení: Musela jsem míchat já a i tak to dalo práci.

Zádrhel č. 2: Verunce práce s kapátkem moc nešla a ani neprojevila větší touhu se ji naučit.
Řešení: Místo kapátkování Verča vody přelévala. Přelévání jí docela jde a baví ji maximálně.










Nakonec jsme skončily u toho, že V. vyráběla mnohabarevné koktejly, jejichž výsledná barva se stejně vždy přiblížila neutrální šedé. Prstovky dostaly při tomto typu tvoření pěkně zabrat.



V. byla tak nadšená, že si "koktejly" vyžádala druhý den hned ráno znovu.



Pro příště jsem nám nicméně pořídila potravinářská barviva a znovu (a lépe) se podívala na návod.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník