Sea Oak

Pracovně mu přezdívám ošklivka. Vůbec se mi totiž nelíbí. Ale protože mi dost dlouho trvalo, než jsem ho upletla, protože je to můj první polštářek a můj první copánkový vzor, myslím, že samostatný příspěvek si zaslouží.

Sea Oak jsem vybrala jako dárek pro dědu k 85. narozeninám. Vybírala jsem v době mé velké posedlosti pletením (která stále trvá, mimochodem) a tak bylo prostě jasné, že dárek bude pletený. Akorát že děda nenosí šály. Ani čepice. Tak tedy polštářek. Chtěla jsem si vyzkoušet copánky a chtěla jsem na něco zužitkovat dvě klubíčka vlny Big Delight od Vlnapu, která mi připadala příliš kousavá na svetr pro Radovánka. Kombinace copánků a samovzorující pruhované příze se ovšem ukázala být ne zrovna vhodná. Být trochu důvtipnější, mohla jsem na to přijít asi už před nahozením. Nicméně, nestalo se. A když jsem si konečně uvědomila, že dělám blbost, bylo už pozdě na změnu, nestíhala bych doplést.

Tak tedy vzniklo toto.


Vlevo Sea Oak a vpravo moje prvotina z kurzu Brno šije, povlak, který jsem šila doma, protože na lekci "polštářek" jsem chyběla z důvodu nemoci. Šití není problém, ale rovně měřit a stříhat, to je pro mě úkol zatím nedosažitelný.

Komentáře

  1. Mně se líbí moc. Oba dva. A dokonce k sobě pěkně ladí. Ta puntíkatá látka je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! Tak aspoň někomu se líbí :) Děda ho dostal včera, ale jak se líbí jemu, jsem se ještě neptala. Látka je od babičky, historická, kupovaná kdysi možná mojí mamce na šaty :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník