Tašky a briošky

Kurz pro začátečníky v Brno šije zdárně pokračuje. Jako svůj druhý výrobek jsem si ušila origami tašku. A protože na kurzu jsem příliš nestíhala chápat, co vlastně dělám, a v podstatě jsem jenom plnila pokyny lektorky, ušila jsem doma ještě jednu poloviční origami kabeličku, ze které byla Verunka nadšená... asi tak minutu :) Nosit ji nejspíš nebude.


Na origami tašce tak nějak nebylo co zkazit. Ale doma jsem se pokoušela o další výrobky, a udělala snad všechny začátečnické chyby, i takové, které nejspíš ani nejsou začátečnické, ale zkrátka z blbosti. Například ucha nákupní tašky jsem přišila na správné strany až na druhý pokus. Při sešívání košíčku jsem si nechala příliš malou díru na protažení a byla pak líná párat, takže když jsem košíček tou mini dírou soukala, roztrhla se mi podšívka. No a když jsem šila taštičku na zip, nastříhala jsem si látku tak, že na každé straně je jinak orientovaný vzor. Ne že by to zrovna u této taštičky vadilo, ale pro příště další věc, na kterou vím, že si mám dávat pozor. O zipu, který se mi při šití tak nějak posunul a nevypadá ani trochu hezky, ani nepíšu, zato se na něj chci zeptat lektorky na další lekci. Přeci jen, zip jsem přišívala poprvé.



A taky se musím naučit:
- pozorněji číst návody - to snad půjde
- chápat návody - to už bude s mou slabou prostorovou představivostí těžší
- rovně měřit a stříhat látku - tady zas bude velký prostor potrénovat pečlivost, přesnost a trpělivost

Minulé úterý jsem ale místo šití vyrazila plést. Vlněné sestry pořádala workshop s názvem Pleteme brioche. Za dvě a půl hodiny jsme upletly mini pidi vzorek a měly z toho hlavy jako pátrací balony. Musela jsem se dost snažit, abych dokázala přepnout a soustředit na řízení cestou domů. Nicméně brioche mě baví, už jsem nahodila první šátek a už jsem asi i trošku, trošičku, pochopila, cože to vlastně pletu. Už jsem například schopná spočítat oka! :) A workshop jako takový byl perfektní, přes dvě hodiny v super společnosti a s jediným úkolem: plést. Nádhera! Příště půjdu zas, bez ohledu na téma.


Komentáře

  1. Lenko, jsme rády, že se ti na workshopu líbilo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo je myslím slabé slovo. Byla jsem nadšená! A celé odpoledne jsem měla tak dobrou náladu, že se mě manžel ptal, jestli bych nemohla jít ještě na nějaký další workshop :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník