Pouzdra

Když se mi umoudřil stroj, mohla jsem se v klídku vrhnout na dokončení svého zatím nejvíc autorského šicího projektu. Pouzdro na jehlice, lanka a vůbec všechny pletací pomůcky. Taštička bez přihrádek, kterou jsem dosud používala, totiž těžce nevyhovovala. Než jsem v ní našla, co jsem potřebovala, trvalo to celou věčnost. A tak vzniklo pouzdro podle vlastního návrhu. Vlastního proto, že pouzdra, co se mi povedlo vygooglit, mi buď nevyhovovala uspořádáním, nebo naopak převyšovala aktuální úroveň mých schopností. 
A výsledek? Jsem přiměřeně spokojená. Kapsy s klopami na suchý zip nejsou úplně praktické a, přiznejme si, ani estické. A zažehlovací výztuha na podšívce varhánkuje, což taky nevypadá nejlépe. Ale jinak je pouzdro praktické a funkční a o to mi šlo především.
Příští pouzdro už s našívací výztuhou a kapsičkami na zip, snad do té doby dostatečně pochopím, jak na ně.



Ušila jsem si taky ladící pouzdro na deníkové zápisky a poznámky.



A ta váza - úlovek z obchůdku Na zemi na Pekařské. Na luční kytice ideální. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník