Šití je párání

A tak mi to dneska šlo. Softshelláky pro Radovánka, podzim přišel náhle a nečekaně, nepromokavé oblečení je potřeba. Volné odpoledne, podrobný návod. Šiju, všechno krásně odsejpá, ze softu se šije samo. Až když začnu sešívat nohavice k sobě, něco se mi nezdá. Kde se stala chyba? No jo!
(Přední díl jsem sešívala ze 3 částí. A tu vrchní jsem k té kolenní přišila obráceně.)

Takže páráček a jedem. Párám a říkám si, že mám asi fakt místo mozku placentu. Párám a říkám si, že znám i zabitější odpoledne (třeba u Facebooku) a že jsem se toho spoustu užitečného naučila. A že mě tyhle moje piplavé zábavy, co ani netuším, proč mě tak baví (šití a pletení), učí mimo jiné i trpělivost. A ta se hodí! Mně obzvlášť.

Párám a říkám si, že tohle je aspoň činnost pro mě. Pro mě na výsledek orientovanou, pro mě, která chci být co nejproduktivnější. Protože bych se nejspíš mohla naučit užívat si nejen výsledek, ale i proces. Což by se mi taky náramně hodilo, stejně jako trpělivost, a to nejen při trávení času s dětmi.

Párám a sumíruju si v duchu příspěvek na blog. To abych zůstala v klidu. Pomáhá to. Ale do večeře jsem ani zdaleka nestihla vypárat všechno. Tedy zítra pokračování. Znovu a lépe. Tom říkal, že prý "aspoň budeš vědět pro příště". No, já si nejsem tak jistá. Ale zatím mě šití pořád ještě baví! :)

Komentáře

  1. Tyjo, o náhlém podzimu mi ani nemluv! My se před nedávnem vrátili z dovolené, kde byly třicítky a tady v Česku málem sněží! Rychle jsem spíchla čtvery softshelláky pro oba kusy děcek a sotva to dokončila, vylezlo slunko a přichází babí léto :D :D Jinak teda softshell na overlocku je teda uplně jiný šitíčko :))) začni psát ježíškovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíškovi už píšu! :D Napiš mi co máš za mašinu... sbírám tipy. Ale kaťata už jsou hotový, nakonec jsou velikostí na Véru a právě se jdu s nima pochlubit, protože se mi ji povedlo v nich i vyfotit. Ale víš co - představa, že tu debilní chybu udělám při šití na overlocku, tak bych to rovnou mohla jít nastříhat znova :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník