Trhy kávy

Vlastně si ten svůj blog představuju jinak. Že bych psala možná trochu častěji, a určitě víc deníkově. Čím právě žiju, co mě právě zaujalo, jak právě vnímám mateřství a děti a co zrovna pletu :) I tuším, proč se mi to nedaří. Bylo by co psát. Bavilo by mě to. Jen si nedokážu najít vhodnou chvilku, abych sedla k počítačí, stáhla fotky, upravila fotky, napsala příspěvek. Přes den má Tom počítač s Lightroomem většinou v práci. Když odpoledne přijde, mám čas pro sebe, který nechci trávit před monitorem, ale aktivněji. A pak už je večeře a uspávání a večer, který taky nechci trávit před monitorem. Řešení zatím netuším, možná využít rána?
Každopádně přidávám pár fotek z Trhů kávy, které se konaly v rámci Týdne kávy už minulou sobotu. Ač kávu nepiju, líbí se mi to divadýlko kolem. Mletí a příprava a nahřáté šálky a ochutnávání a povídání o ovocných nebo čokoládových tónech, které já ale při letmém ochutnání nikdy necítím. A tak jsem si Trhy kávy užila, i když jsem si jenom dvakrát lízla espressa. Navíc jsme měli příjemnou společnost, v průběhu jsme si odskočili na věž staré radnice a zakončili focením svetru a šátku pod Petrovem. Parádní sobotní dopoledne.
Fotek je víc než dost, jak jsem tuhle psala, že  je mi trapné na akcích fotit, tentokrát jsem se hecla a činila.




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník