Šachová šála

Do třetice ještě jeden pletený dárek k Vánocům. Neměla jsem ho v plánu, ale když Tom prohlásil, že svému tátovi koupí zase nějakou paštiku, usoudila jsem, že musím začít konat. Protože paštika k Vánocům jednou je dobrý nápad (když to není Májka), paštika podruhé OK, ale paštika potřetí, to už mi přijde moc :) A tak jsem zabrousila na Ravelry a hledala něco rychlého a jednoduchého, ale přitom zajímavého. A objevila jsem tuto šálu. Inspirovala jsem se pak konkrétně jedním z upletených projektů a vzorek si trochu upravila a vznikla tahle přes 2 metry dlouhá věc.

Fotili jsme opět v osvědčené tržnici, tímto děkuji Hance, Káje a Tomovi, že se nám mezitím postarali o Verunku. (Radovan se o sebe postaral tak nějak sám).

Příze: Malabrigo Rios v odstínu Plomo
Jehlice: 4mm






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník