Veselé Vánoce (s polštářky)

Zabaleno už máme. Dárky ještě ne všechny, ale věci, co povezem s sebou do Prahy, už jo. Za chvíli vyrážíme a máme v plánu zůstat v Čechách u našich rodin celé svátky. Minulý a předminulý rok jsme byli sami v Brně, ale já mám Vánoce spojené s celou velkou rodinou, babičkami a bráchy a tak podobně, takže jsem si připadala, zejména loni, dost osaměle.

Jedním z dárků, které budeme letos dávat, jsou polštářky - obaly jsme vyráběly s Verunkou, tiskly jsme barvou na textil a jako razítka používaly ovoce a zeleninu. Schválně hádejte, co jsme použily (není to moc těžké myslím).



Psa jsem šila pro malou Alici jako dárek ke křtinám, které měla už minulý víkend. Šila jsem podle jedné fajn knížky, o které se tu ještě určitě zmíním.


A na závěr ještě naše Vánoční "výzdoba" plus stromeček. Velký stromek bude v Praze, my jsme se letos rozhodli pro minimalistickou a živou variantu od Lesů města Brna. Když zvládl zdobení od našich dětí, počítám, že by nám na balkoně mohl vydržet třeba i do dalších Vánoc.



Tak tedy - šťastné a veselé!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník