Golf? Ne, raději bruslení

I my jsme si letos stihli zabruslit na přírodním ledu. Včera i dnes. Ani nejsem schopná spočítat, po kolika letech. Na brněnskou přehradu záchranáři vstup nedoporučovali kvůli nerovnoměrnému zalednění, tak jsme poslechli a vybrali si náhradní brusliště - dva rybníčky v areálu golfového hřiště Kaskáda u Jinačovic. 
Za sebe hlásím velkou spokojenost - jako jediná z naší rodiny vlastním brusle a tedy jsem jako jediná bruslila, a rozhodně jsem se malou velikostí bruslící plochy necítila omezená. Stejně mě víc než jízda rovně bavilo pilovat těch pár dovedností (přešlapování dopředu a dozadu a otočka doprava či doleva), které jsem kdysi na bruslích uměla. 
Líbilo se mi, že došlo k rozdělení funkce rybníčků, které všichni tak nějak přirozeně respektovali. Na jednom se hrál hokej, druhý - větší - byl pro rodiny s dětmi.
Našim dětem myslím brusle na nohou nijak nechyběly, zabavily se pobíháním po zasněžené hladině, hrou s rákosím, lezením na žraloky a krmením červených koní :) aneb hřiště Kaskáda má poněkud zvláštní výzdobu, ale vlastně proč ne. Příští rok, bude-li mrznout, rádi dorazíme zas. A koně možná znovu zkusíme navštívit ještě letos, jen by bylo fajn stihnout to do začátku golfařské sezóny. 









(Fotil Tom, já jsem se mezitím proháněla po rybníčku.)

Komentáře

  1. Taky jsme s malou stihly na poslední chvíli přírodní led. Dneska jsme byly u nás na rybníku. A bylo to moc fajn. Stála jsem na bruslích po 20 letech a rozhodně nemůžu říct, že bych se na nich proháněla :-)) Tak snad to za rok bude lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude určitě. Já jsem stála po x letech na bruslích poprvé tento rok, ale už asi před měsícem, na kluzišti v centru Brna. Takže tam jsem se rozbruslila, pak ještě dvakrát na olympijském festivalu... jde to docela rychle bych řekla :)

      Vymazat
  2. Zkuste žebětínskej rybník, to máte kousek :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník