Stříbský mlýn - kavárna a galerie

Zrekonstruovaný starý mlýn kousek za Ivančicemi. Kavárna s dobrou kávou a (mimo jiné) raw dorty z brněnského Raw with Love. A zároveň galerie, v první místnosti sochy a malby Josefa Zahradníka, v dalších místnostech díla různých autorů. Moc zajímavé místo. Na můj vkus možná až trochu moc přeplácané a trochu temné (některé Zahradníkovy sochy na mě působí strašidelně a Verunka byla stejného názoru). Baby friendly tak napůl - určitě ano díky milé obsluze a spoustě věcí, na které se dá dívat. Určitě ne kvůli rozpáleným kamínkům (bez dětí jistě moc příjemná záležitost, posedět si u kamen) a nutnosti stále hlídat nenechavé ručičky batolete, když se rozhodne zkoumat exponáty příliš zblízka. 
















 Nejspíš hodně výletní kavárna, ze včerejšího nevlídného počasí byla skoro prázdná, minulý víkend (kdy jsme si tam s Tomem udělali randíčko bez dětí) jsme vychytali poslední volný stolek. Pro děti je zajímavé blízké zákoutí u řeky - letadlo, maják, splav. A na zahrádce to může v létě příjemně žít.



Jen si prosím na návštěvu Stříbského mlýna vyberte lepší počasí než my včera. Nebo jeďte fakt opatrně. Já jsem poprvé zažila ten šílený pocit, kdy vás na namrzlém sněhu auto přestane poslouchat a dělá si, co chce. Tom tedy tvrdí, že bychom přinejhorším skončili v příkopu a že jsme jeli pomalu. Já nicméně děkuju Bohu, že se auto po pár vteřinách, co se zdály nekonečné, ovládat zase nechalo a my jsme v pořádku dojeli domů. Velké díky!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník