Verunka 4

V neděli jsme slavili. Dort (no, spíš koláč) si Verunka objednala sama. Dárek jsme vybírali s Tomem a jako vždy jsme moc netušili, co koupit. Když jsem tak procházela mezi policemi plnými krásných věcí v Agátině světě, získávala jsem čím dál větší pocit, že V nic moc nepotřebuje. Že si vystačí s tím, co má, a se svou fantazií. A že nejvíc, co můžem Verunce dát, je společný čas a společný tvoření, který vydá za tisíc samolepek (a že v Agátině světě mají krásný samolepky :) Slavnostní odpoledne jsme trochu neplánovaně zakončili v kině na filmu Planeta Česko, byli jsme celá rodina a bylo to fajn. Díky holkám z Dlouhé punčochy, nebýt jejich stánku, asi bychom na festival Malé oči do kina Scala nevyrazili. 

Stejně si říkám, že narozeniny dětí slaví hlavně rodiče. Už je to tak dlouho, co je Verunka s námi! Přesně si pamatuju, že ještě byla tma, ale v parku na Obilním trhu už zpívali ptáci, když se ve čtyři ráno narodila. Že jsme nevěděli, jak to maličký miminko držet. Že první týdny byly dost náročný (hlavně psychicky)... ... a zároveň mi připadá nepředstavitelný, že byly doby, kdy jsme s Tomem bydleli sami a žádnou Verunku jsme ještě neznali. No prostě - o tomhle všem přemýšlím při jejích narozeninách, zatímco ona si pochutnává na dortu, čte písmenka na obalu a rozbaluje dárek. A pak si s ní jdu hrát...








Komentáře

  1. A jak to dopadlo v kině? Vydrželi jste všichni? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrželi, Radovánek byl trochu hlučný a ke konci na celé kino vykřikoval "kakal, kakal" (nebyla to pravda :), ale dobrý a my jsme si film užili (doufám, že ostatní taky).

      Vymazat
  2. Kinoptika máme moc rádi. V. má roboty, jak jinak :) S temi narozeninami to mám vzdycky složité. Tolik krásných věcí, tolik knížek... Vim, že by se jim to líbilo, a taky vím, že to nepotřebují. Zároveň už vnímají, že míváme doma mín darků, než jinde. Je těžké najít rozumnou míru všeho.
    A co film? Líbil se?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě u většiny těch věcí říkala "pěkný, ale něco podobnýho bychom si mohli vyrobit/napodobit i doma". Byla jsem i v pokušení nekoupit vůbec nic, ale sama ráda aspoň jeden dárek k narozeninám dostanu, je pro mě důležitý vědět, že na mě někdo myslel, přemýšlel, co by mě potěšilo... tak si myslím, že u nás asi bude tradice jeden dárek plus dort, Verunka už to teď tak chápe a v podstatě i vyžaduje.
      A film se líbil mně i Tomovi, Verunka nic neříkala (ale vydržela koukat), Radovánek nevím :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník