Jak málo stačí aneb Barbie párty

Už i k nám domů dorazily barbínky. Jsem tak trochu (a asi dost hloupě) pyšná na to, že žádná z nich není nová. Jednu dostala Verunka od kamarádky, ostatní si přivezla od babičky s dědou, kteří všechny hračky po nás pečlivě skladují ve sklepě, a teď je triumfálně vytahují, když tam s dětmi přijedeme.

Když minulou sobotu došlo na holčičí dopoledne já - Verunka (alias čas jen pro sebe, který jinak v podstatě nemáme), vytáhnout barbínky byla první volba. V. naplánovala, že budeme barbíny oblékat do modelínových šatiček (inspirace jistě z nějakého youtube videjka). Už u snídaně vymýšlela, že jedna bude Elsa a šaty dostane mít modré... ... a mně běželo hlavou, že ale mezi modelínami, které máme doma, abys modrou pohledal, protože se už všechny barvou přibližují k univerzální zeleno-hnědé. A že bychom tedy asi měly vyrazit do obchodu pro novou modelínu, ať není V. zklamaná.

Zase jsem předbíhala, zase jsem z ní dělala náročnější dítě, než ve skutečnosti je.

Protože Verunka byla nadšená a barbínky v maskáčích jí vůbec, ale vůbec nevadily.








Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník