Vyšívací

K Evě Adamcové, autorce knížky Steh-by-steh, chodím na vyšívací kurz už podruhé. Poprvé to bylo na jaře a učily jsem se základní stehy... podruhé teď na podzim rozšiřujeme naše stehové portfolio a učíme se našívat látkové aplikace, korálky, flitry...
A že sdílím fotky z kurzy poprvé až teď? No protože dnes konečně měl kdo fotit! Můj problém s tím, že když něco dělám, nebo dokonce něco nového se učím, tak nefotím (a většinou i zapomenu, že mám s sebou foťák), se vyřešil, protože dnes jsme s Tomem bez dětí a tak šel do kavárny Atlas se mnou. Povětšinou pracoval, a mezitím sem tam sáhl po aparátu.
Hezky taky vystihl atmosféru kurzu. Byla jsem samozřejmě zvědavá, jak se mu to líbilo, a on řekl zhruba následující: "Taková pohoda. Něco si tam každá děláte, sem tam se na něco zeptáte..." Takže jo, asi tak to probíhá. Pohoda, vlastní tempo a lektorka (ochotná i podesáté vše vysvětlit, poradit s plánováním projektu nebo pomoct s navlečením bavlnky do mini ouška vyšívací jehly) k dispozici... :)















Komentáře

  1. Mně se moc líbí, že vidím na společných fotkách dvě svoje kamarádky, kdy každou znám odjinud. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník