Novoroční

Nebyla bych to já, milovnice nových začátků, nepopsaných sešitů a novoročních předsevzetí, abych se právě na Nový rok nerozhodla, že dám blogu ještě šanci. Znovu a lépe (jak jinak). Takhle nějak dřív začínaly všechny moje - zbrusu nové, pečlivě v papírnictví podle designové obálky vybrané - sešity. A - nemůžu si pomoct - pořád to ve mně je. Se spoustou těch "znovu a lépe" rozhodnutí jsem se samozřejmě rozloučila už po pár dnech, při troše štěstí po pár týdnech. Ale některá drží... třeba blog bude patřit do té druhé kategorie? Vždyť v letošním roce oslaví dva roky. Uvidíme...

Vánoce byly hodně rodinné a vůbec společenské. Poprvé jsem viděla svého dvouměsíčního synovce Matýska - láska na první pohled! :) Setkali jsme se s přáteli, co jsme je osobně nepotkali i několik let (a jedno setkání bylo dokonce vůbec první po pár letech virtuální známosti). Děti si užily dědy (3 kousky) a babičky (4 kousky) a trochu se "rozjely", podle mě vlivem hromady dárků. Tak je zase postupně, už zpátky v Brně, dáváme dohromady.

Pod stromeček jsme si s Tomem, mimo jiné, navzájem nadělili učebnice hudební nauky (každý jinou). A rádi bychom, aby ten letošní rok byl ve znamení hudby - pod stromečkem byla i nová kytara, takže teď máme každý svou, a já už tři týdny pečlivě pracuji na tom, aby mozoly na prstech mé levé ruky byly ještě tvrdší a já mohla hrát těch svých pár akordů bez pazvuků, co taky kytara umí vydávat, když se na ní moc neumí hrát.
Chceme pokračovat v aktivitách v nové farnosti, kde se nám líbí čím dál víc.
Pestřeji vařit a líp se věnovat dětem a... no však to znáte. Znovu a lépe.
A hlavně prosit Boha o vedení a požehnání toho všeho.

Přeju vám krásný nový rok 2019!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník