Keramika pro prťata

Dílna Matilda funguje v Brně už od roku 2005, ale já jsem se o ní dozvěděla až letos, a to díky tomu, že v ní Vlněné sestry pořádají své pletací workshopy. 
Hned jsem se podívala na program dílny a vybrala tam pro nás s Verunkou kroužek - Keramiku pro prťata, pro děti cca od 2 do 8 let s rodiči. Verča má moc ráda práci s modelínou, a tak jsem si říkala, že i keramická hlína by ji mohla bavit. Baví. Byly jsme zatím dvakrát. Každou hodinu stihneme vytvořit jeden výrobek a ten pak asi za 14 dnů dostaneme vypálený. Lektorka MO.nika Jankůj kroužek skvěle vede, ukazuje, co a jak, ale dává nám i spoustu prostoru pro vlastní nápady a úpravy. Takže ve výsledku můžeme klidně místo tulipánů, které jsou na programu, vytvořit třeba kaktus.
Dílna Matilda je taky úžasné prostředí plné nejrůznějšího tvořivého vybavení a hotových výrobků a dekorací, taková moc zajímavá směsice. Akorát se tam kvůli kombinaci denního a umělého světla ne úplně dobře fotí.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník