Old Growth

Kdybych měla určit moment, ve kterém se moje pletařská pokročilost posunula o stupínek nahoru, bylo by to při pletení tohoto svetříku. Ne kvůli složitému návodu nebo použitým technikám. Ale proto, že když jsem svetřík dokončila a podívala se na něj, zjistila jsem, že knoflíková léga prostě není nabraná správně. Přečuhovala. Nahoře, i dole. Zkusila jsem blokovat, dokonce i knoflíky jsem našila. Pořád nic moc.

A teď přijde ta pokročilost! :) Dřív bych si asi řekla "no dobré, hlavně že mám upleteno". Tentokrát jsem svetřík na chvilku odložila, nabrala síly, légu vypárala a po dalším neúspěšném pokusu konečně dovedla k dokonalosti přijatelnosti. Jsem spokojená. A doufám, že Véra přes léto moc nevyroste a tenhle svetřík ještě unosí. 

Old Growth z příze Malabrigo worsted na jehlicích 4,5 a 3,5. Spotřeba 2 a kousek přadena. Příze úžasná, jemňoučká a heboučká. Radost plést. Jen bych tedy raději pletla zhora, splétání těla a rukávů nebylo právě příjemné a zanechalo v podpaží vytahaná oka, která jsem zalátala dost nevybíravě. Není to totiž vidět. Až se budu snažit dovést k dokonalosti i tyto detaily, budu si zas připadat o stupínek pokročilejší.





Komentáře

  1. Je krásnej, Lenko. A jinak to naplétání rukávů - otrava, co? Jednou jsem si to zkusila a už nemusím víc, zlatý raglán pletený ze shora. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Zuzko. No já jsem si právě říkala, že příště ho zkusím uplést shora, podle mě by to neměl být problém, až na tu aplikaci teda, ta nevím, jak by vypadala.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník