Stroj v opravě a Café Ateliér

To mi tak najednou můj skoro ještě novotou vonící stroj začal špatně tvořit stehy. Příliš vysoké napětí horní niti. Točení kolečkem nepomáhalo, znovu navléknout ani znovu nasadit cívku taky ne. Tušila jsem, že jsem ještě nevyčerpala všechny možnosti, co vyzkoušet, ale ani telefonické poradě s panem opravářem jsem nebyla moudřejší. Tedy jsme milý stroj sbalili a vyrazili do servisu. 
Nikdy jsem ještě nejela sama do servisu s autem, ale tuším, že bych se tam cítila asi podobně. Vyjukaná začátečnice bez jakéhokoli technického nadání. Nejspíš jsem vypadala dost neschopně, protože mi pan opravář začal nejprve shovívavě vysvětlovat, že musím točit "tím kolečkem nahoře". (Trochu jsem si oddechla, když si pak i on sám zkusil zatočit a ničemu to nepomohlo.)
Ukázalo se naštěstí, že na vině je opravdu banalita: zaseklá nitka kdesi u cívky. Příště už budu vědět, co zkontrolovat. A stroj jsem si mohla odvézt hned zase domů, hurá.
Že jsme byli v opravně s Tomem sami a o děti se mezitím starali děda s babičkou, stihli jsme malou procházku po Králově poli a návštěvu nově otevřené dvorkové kavárny. Moc doporučuju! Asi jen na teplé dny, uvnitř jsou jen 3 místa k posezení a pak už výtvarný ateliér. Nicméně na dvorku je hezky. A hned naproti je keramická dílna Matylda a za rohem už brzy otevřou svůj showroom Vlněné sestry. V Králově poli se mi začíná líbit! :)















Komentáře

  1. Super fotky. Než se objevil komentář, myslela jsem, že je to nějaká zakázka. A vy jste byli "jenom" na procházce. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je hezká pochvala! Každopádně je to tam fajn, na pletení ideální, akorát teda jen na teplé dny. Pokud bychom si udělaly třeba v září některý den výlet do Krpole, můžem tam zajít.

      Vymazat
    2. Tak jo! Nejdřív si nakoupíme látky a vlny a pak se jimi půjdeme kochat do kavárny. A možná už konečně bude čas i na nějaké to čtení! Osobně si nedovedu představit idyličtejší odpoledne 😁

      Vymazat
    3. Nádhera! Tak si pojďme dát závazek, že to fakt zrealizujem ;)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník