Vánoční večírek

Na firemní vánoční večírek, kam jsem jako každoročně zvaná, se ani letos nechystám. Ale na jednom vánočním večírku už jsem přesto byla! Na večírku Vlněných sester, včera odpoledne, s Hankou (a samozřejmě se sestrami a dalšími pletařkami). Věděla jsem, že většinu žen nebudu znát, a nečekala tedy žádné zázraky. O to příjemněji překvapená jsem byla. Fajn atmosféra, zajímavé hovory, jehlice, klubíčka a přibývající projekty :) v ruce a - jak řekla Hanka - když chvíli nebylo o čem mluvit, vždycky se dalo mluvit o pletení.

Jak jsem si odpočala, nejlépe ilustruje moje chybějící časová orientace. Naprosto jsem ztratila pojem o čase! V 18.10 jsem koukala na mobil, kolik je, a asi za půl hodinky ani ne se ptám znovu Hanky, kolik je. Když řekla půl osmé, zděsila jsem se, protože tou dobou už jsem měla být půl hodiny doma! Doma měli naštěstí pochopení. A prý mě pustí příště zas!

Nefotila jsem včera kvůli ne zcela ideálním prostorovým a světelným podmínkám. A taky hlavně proto, že se mi prostě chtělo radši plést. Tak pár ilustračních fotek zase z jiné akce, to když měly asi před 14 dny Vlněné sestry ve svém showroomu v sobotu otevřeno.








Komentáře

  1. Mně se tak líbily všechny ty svetříky, šátky a všude možně rozložené projektové taštičky. Do hosody ( já vím, byla to kavárna) nikoliv na jedno, ale na jednu. Řadu! I když stejně jako u těch piv nejspíš nezůstane jen u jedné. Už teď se těším.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník