Můj minimalistický šatník

Tenhle příspěvek berte prosím s velkou rezervou. Vlastně ho píšu tak trochu z legrace - hlavně proto, že pokud bych já měla někoho inspirovat, tak to rozhodně nebude stylem oblékání. Jsem v téhle oblasti dost nenáročná a taky líná a ledabylá.
Nicméně, nedávno jsem se v jedné knížce (o minimalistické domácnosti) znovu setkala s výzvou 333. Spočívá v tom, že máte 3 měsíce nosit jen 33 kousků oblečení. Nepočítá se domácí oblečení, pyžamo, oblečení na sport (pokud ho nosíte opravdu jenom na sport), spodní prádlo ani ponožky. Naopak se počítají doplňky, s výjimkou snubního prstenu.
Zkusila jsem trochu počítat, jestli by zvládnout tuhle výzvu bylo pro mě aspoň trochu reálné. A zjistila jsem, že víc než 33 věcí vlastně běžně nenosím, a myslím, že bych tak zvládla nejen 3 měsíce, ale klidně celý rok. No a k nápadu všechny ty věci nafotit a vyrobit vtipnou variaci (nechci říct parodii - nemá to být parodie, protože já se tak fakt oblíkám :D) na fashion blogy byl už jen kousek.

1-5 Trička s dlouhým rukávem


6-8 Trička s krátkým rukávem



 9-11 Dva tenčí svetříky a jeden teplý svetr na zimu


 12-15 Sukně, dvě teplejší, dvě tenčí, na zimu k nim teplé punčocháče (ty nepočítám, zařadila jsem si je do kategorie ponožky, byť si nejsem jistá)


 16-17 Kalhoty, ty světlé na léto, ty tmavé na procházku do lesa, s dětmi a tak (viz bláto na nohavici)


 18-20 Dlouhá teplá bunda na zimu, šedivý kabát na jaro/podzim, červená na nějaké aktivity s dětmi (ale tu už jsem dlouho na sobě neměla a asi bych se bez ní obešla)


 21-24 Modrá Unda na zimu, červená Reyna na zbytek roku, jedna silnější a jedna tenčí čepice (obě oboustranné)


25-27 Obilné Ahinsy od jara do podzimu, tmavě modré El Naturalista na podzim a teplejší/sušší dny v zimě, zimní Ahinsy do sněhu (ještě docela nosím Merrelly s goretexem do lesa, ale obešla bych se bez nich)


28-29 Víceučelová taška a klobouk (Užila bych nějakou víc repre kabelku, ale potřebuju si ji nejdřív ušít...)


30 Batoh - na všechny věci moje i dětí, už i zašívaný (a další zašívání ho čeká), neustále přetěžovaný, nošený i Tomem, zcela nepostradatelný


31 Šaty - třeba na svatbu nebo tak... už jsem je na sobě neměla pět let, nicméně do výběru podle mě patří


32-33 Balerínky a nějaký lepší svetřík (třeba na tu svatbu), obojí mám v plánu si pořídit

Hmm, ještě uvažuju, že jsem nazahrnula variantu na hodně deštivý letní den, kdy musím chodit po městě. To bych asi přidala džíny a gore Merrelly. Místo jednoho trička a (zatím neexistujícího) lepšího svetříku, nebo outdoorových kalhot možná...?

A uznávám, že mám velkou výhodu v tom, že v podstatě nenosím doplňky.

Oblečení mám samozřejmě mnohem víc. A zbavovat se ho neplánuju... Už proto, abych mohla nahradit něco zničeného. A někdy mám, přece jenom, chuť na větší výběr.

A co vy? Taky byste se (s přehledem) vešli do výzvy 33?

Komentáře

  1. Oželím trička, oželím sukně, gatě mi stačí dvoje, ale na tretky si nedám sáhnout - takže ne, nevešlaani omylem. Budu si muset najít nějaký jiný způsob, jak zachránit svět:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že tady jde hlavně o záchranu prostoru ve vlastní skříni :) a prostoru tretky zas tolik nezaberou... (nicméně uvažuju, že bych si nechala znovu propíchnout dírky v uších, a obávám se, že pak by mi jediné náušnice ani omylem nestačily, takže chápu)

      Vymazat
  2. hehe, tak do vyzvy 33 nejdu, mám šatník megazredukovanej, ale to už je moc :D :D :D Možná někdy až mě nebudou oslizávat děcka, tak má spotřeba šatstva bude ještě menší.

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi, že bych si taky měla v nejbližší době udělat pořádek ve svém šatníku. Vím, jak je nebezpečné mít ve skříni to, co nebudu nosit. Vím totiž, že se dnes dají věci, které dlouho nenosím, prodávat na internetových tržištích s oblečením jako je https://www.onlinesekac.cz. Před pár lety jsem tam nakoupila košile za 79 kč. To byl kauf.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky