On the Grass

Slavím! Po dlouhé době mám dopleteno něco, co stojí za zmínku. Svetr pro Marušku s názvem On the Grass. Maruška vybírala vzor i vlnu, a musím říct, že vybrala dobře, s výsledkem jsem moc spokojená a skoro si myslím, že bych si časem podobný svetr zasloužila i já :)
Pletla jsem z Malabriga Rios na jehlicích č. 3. Při průběžném zkoušení se mi rukávy zdály být příliš těsné, takže jsem je nakonec vypárala a nahodila více ok. Pak jsem jen trnula při máčení a sušení, protože jsem měla v paměti Zuzu a její příběh o svetru ze stejné vlny, který nabyl po namočení dvojnásobných rozměrů.Na radu Helči jsem svetřík při sušení často nadhazovala a rukama "zmenšovala", což mělo sice vliv spíše jen na snížení mojí úzkosti, nicméně svetr asi pochopil, o co mi jde, a sedí! Teď ještě, aby seděl Marušce...







Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník