Povolební (s kadeřávkem)

Celá moje povolební depka byla (asi naštěstí) tak trochu rozředěná, nebo spíš odsunutá do pozadí, cestováním. V sobotu hurá převézt celou naši rodinku do Prahy, v neděli návštěva dědy a babičky ve Mstišově. Přiznám se, že jsem nesledovala vývoj výsledků ani nic dalšího z povolebního zpravodajství. Nemám na to nervy. A když jsem zahlídla v sobotu kolem čtvrté průběžné výsledky, pořád jsem ještě naivně doufala, že třeba nebude tak zle. A že velké ještě nesečtené okrsky vše zachrání. No, nezachránily. Ale aspoň trochu pomohly. Uf uf.

Ve chvíli, kdy jsem byla v pokušení propadnou beznaději, která se velmi rychle maskovala za vztek na "ty, co volili proti demokracii", mi dost pomohlo přečíst si u Katky tento článek. A tentokrát mám fakt předsevzetí. Sledovat dění a zkusit nějak působit. Aby třeba příště aspoň pár lidí volilo jinak. Aspoň jeden člověk. Kdyby každý z nás, co jsme volili pro demokracii, přesvědčil alespoň jednoho člověka, tak příště už si můžem pískat. 

Jak na to přesvědčování, aby bylo bez nátlaku a aby teda bylo účinný, netuším. V první řadě si ale musím doplnit vzdělání. Abych uměla argumentovat. Třeba o EU toho vlastně nevím skoro nic, jenom je mi víc než jasný, že z ní ven nechci. A tuším, že z ní ve skutečnosti nechce ani plno z těch lidí, co tvrdí, že z ní chce. Jenom si nedovedou představit, co by to znamenalo. A já vlastně taky moc ne. 

Takže konec blábolení a hurá do knihkupectví!

-----------------

Z neděle ve Mstišově. I přes mráčky, co se poslední měsíc nad Mstišovem tak trochu prohánějí, krásný den. A odjížděli jsme s náručí plnou kadeřávku, co by se hodil i jako svatební kytice. Já už se snad podruhé vdávat nebudu, ale vy, co ještě máte svatbu před sebou, pouvažujte ;)






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník