Danzig

Po více než dvou měsících konečně hotov - Danzig. Necelá dvě přadena Fyberspates Scrumptious 4 ply - Charcoal a asi půlka přadena Vivacious 4 ply - Peach Bellini. Pletení jsem si zpočátku nechávala jen do kaváren a na setkání, protože se Danzig pletl skoro sám a nevyžadoval větší soustředění. Hodně pomalu ale přibýval, a protože je to vánoční dárek pro Tomovu mamku, řekla jsem si, že bych měla přidat. Konečně je tedy dopleteno a já se můžu vrhnout na další pletené dárky - minimálně jeden velký mám ještě v plánu.

Se šátkem jsem spokojená a barevně se mi líbí moc. Ale nějak mám pocit, že by ke mně úplně nesedl. Takže ho můžu bez větší lítosti darovat a už jsem zvědavá na reakci. K Tomově mamce by totiž podle mého názoru mohl pasovat velmi dobře.









Komentáře

  1. ty barvy jsou super, me desne bavi, když tvorim něco pro konkretni osobu, co vůbec není muj styl :D ze si vyzkousim barevny kombinace, který jsou pro me uplne nezvykly. Ted jsem dělala úlet softshelláky pro kamarádčinu dcerku, která si sama vybrala látky, no to bylo něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U pletení si to užívám, u šití jsem zatím vždycky nervní jak to dopadne a tak mi jsou barevný kombinace zatím v podstatě šumák :)

      Vymazat
  2. Krásný vzor! Ručně dělané dárky jsou ty nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo. Akorát ty velké pletené trvají fakt dlouho, uplést šátek pro každého obdarovaného bych snad ani za rok nestihla.

      Vymazat
  3. Nádherná práce. :) Jako dárek bude mít určitě úspěch! A mimochodem... krásné fotky. Takové správně optimistické... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A za fotky vyřídím pochvalu manželovi. Na reakci na dárek jsem hodně zvědavá... dám pak třeba na blogu vědět :)

      Vymazat
  4. Krásný šátek a barevná kombinace moc hezká :-) Chtěla jsem ji pochválit, už když jsme se viděly :-)) A přitom ani můj barevný styl to není :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Můj barevný styl to právě taky úplně není, ale líbí se mi ta kombinace moc.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Steek

Vlaštovky

Můj minimalistický šatník