Punčochaté fotky

Už to bude skoro půl roku, co Dlouhá punčocha otevřela svůj kamenný obchod téměř v centru Brna. Kromě skvělých dětských knížek nabízejí holky i spoustu různých akcí, a já mám tu čest na některých těch akcích fotit. Autogramiády, cizojazyčná čtení, papírové divadélko Nóri Hamar...

Chtěla jsem napsat ještě víc o tom, jak ráda do Punčochy chodím, jak dobře se mi tam fotí a že jestli ze mě jednou bude slavná fotografka, část mé slávy padne i na Punčochu, protože jsem tam díky podpoře holek postupně setřásla ostych při focení veřejných akcí :)... ale je mi takové vedro, že nejsem schopná dát dohromady kloudnou větu. Přidám tedy už jen výběr z fotek a půjdu svorně s dětmi držet siestu.





























Komentáře

  1. Leni, díky za takové krásné vyznání. My jsme moc rády, že ses stala naší dvorní fotografkou, smím-li si to teda myslet. :-)
    Přeju příjemné probuzení. Zu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, to já jsem nevěděla, jestli si to smím myslet. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlaštovky

Steek

Můj minimalistický šatník